ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要論文(大学紀要など)
  2. 広島女学院大学人文学部紀要
  3. 5号

キャリア観形成への貢献を目指す英語科の 創作表現活動カリキュラム :学習経験者による対話型リフレクションから 実践の意義と価値を見出す

https://hju.repo.nii.ac.jp/records/2000076
https://hju.repo.nii.ac.jp/records/2000076
b1398085-294b-4bd3-b1e2-a7f39015f259
名前 / ファイル ライセンス アクション
jinbun5nakashima.pdf jinbun5nakashima.pdf (26 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2024-03-28
タイトル
タイトル キャリア観形成への貢献を目指す英語科の 創作表現活動カリキュラム :学習経験者による対話型リフレクションから 実践の意義と価値を見出す
言語 ja
タイトル
タイトル A Curriculum of Creative Expressive Activity in English Classes Aimed at Contributing to the Formation of Career Perspectives:Finding Significance and Value in Practices through Interactive Reflection by Experienced Learners
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 キャリア観形成
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Career Perspective Formation
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 カリキュラム
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Curriculum
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 創作表現活動
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Creative Expressive Activity
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 対話型リフレクション
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Interactive Reflections
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 中島, 義和

× 中島, 義和

ja 中島, 義和

ja-Kana ナカシマ, ヨシカズ

Search repository
著者(英)
姓名 Nakashima, Yoshikazu
言語 en
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper introduces the practices of combining career education and creative expression activities in English classes at junior high schools. In the English classes, activities with a simulated experience of various occupations were incorporated to make students aware of their future dreams, jobs, and occupations in a cumulative manner. In order to explore the significance and value of the practices, the author conducted an interactive reflection conducted after a period of time with university students who had experienced these practices in their junior high school years. The results suggest that the practices may have contributed to the formation of a career perspective in junior high school students. This paper also discusses and reports on the significance of the interactive reflection conducted after a period of time.
言語 en
書誌情報 ja : 広島女学院大学人文学部紀要

号 5, p. 17-39, 発行日 2024-03-18
出版者
出版者 広島女学院大学人文学部
言語 ja
ISSN
収録物識別子タイプ EISSN
収録物識別子 2435-3124
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2024-03-28 07:17:51.039641
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3