ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要論文
  2. 広島女学院大学児童教育学科研究紀要
  3. 10号

小学校教員養成における読書日記指導の実践と評価:ダイナミックスキル理論をもとに

https://hju.repo.nii.ac.jp/records/2000144
https://hju.repo.nii.ac.jp/records/2000144
d5e19bc7-802d-4d00-8390-be294eb0ce83
名前 / ファイル ライセンス アクション
jidou10hoso.pdf jidou10hoso.pdf (826 KB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2024-12-27
タイトル
タイトル 小学校教員養成における読書日記指導の実践と評価:ダイナミックスキル理論をもとに
言語 ja
タイトル
タイトル Practice and Evaluation of Reading Diary Instruction in the Training for Elementary School Teachers:Based on Dynamic Skill Theory
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Reading diary
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 読書日記
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Dynamic skill theory
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 ダイナミックスキル理論
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Five principles
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 5 つの法則
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Quantitative and qualitative evaluation
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 量的・質的評価
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 細, 恵子

× 細, 恵子

ja 細, 恵子

ja-Kana ホソ, ケイコ

Search repository
Hoso, Keiko

× Hoso, Keiko

en Hoso, Keiko

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The purpose of this study is to explore the potential for quantitative and qualitative evaluation based on Dynamic Skill Theory, through the study of the reading diaries of two university students. Based on what was described in two reading diaries, the study clarified the states of 'intercoordination,' 'compounding,' 'focusing,' and 'substitution' (both quantitative and qualitative transformations) among the five principles of Dynamic Skill Theory. In the future, it will be necessary to further concretize the reading skill as defined by the author, using the five principles as a reference, and to establish clear criteria and perspectives of evaluation for students.
言語 en
書誌情報 ja : 広島女学院大学児童教育学科研究紀要

号 10, p. 1-15, 発行日 2024-03-27
出版者
出版者 広島女学院大学人間生活学部児童教育学科
言語 ja
ISSN
収録物識別子タイプ EISSN
収録物識別子 2758-5689
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2024-12-26 07:09:02.837730
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3